• Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
  • About
    • Who we are
      • Staff
      • Board
      • Careers
      • Annual Report
    • Network
      • Proud Partners
      • Community Partners
    • Get Involved
      • Become a Proud Partner
      • Become a Community Partner
  • Programs
    • Consulting
      • Consulting Services
      • Workplace Pride Audit
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Learning
      • e-Learning
      • Reports, Guides & Toolkits
      • Training Sessions
      • Webinars
    • Membership
    • Networking
      • Ambassador Program
      • Matrices
  • Events
    • Calendar
  • Resources
    • Podcast
    • Reports, Guides & Toolkits
  • Job Board
  • News
    • Empowering 2SLGBTQIA+ Workers in Energy
    • Our Communities Are in Crisis
  • Contact
    • Media
En
  • French
Skip to content
Pride At Work Canada
  • About
    • Who we are
      • Staff
      • Board
      • Careers
      • Annual Report
    • Network
      • Proud Partners
      • Community Partners
    • Get Involved
      • Become a Proud Partner
      • Become a Community Partner
  • Programs
    • Consulting
      • Consulting Services
      • Workplace Pride Audit
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Learning
      • e-Learning
      • Reports, Guides & Toolkits
      • Training Sessions
      • Webinars
    • Membership
    • Networking
      • Ambassador Program
      • Matrices
  • Events
    • Calendar
  • Resources
    • Podcast
    • Reports, Guides & Toolkits
  • Job Board
  • News
    • Empowering 2SLGBTQIA+ Workers in Energy
    • Our Communities Are in Crisis
  • Contact
    • Media
  • Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
Pride At Work Canada
En
  • French

Représentant.e, service à la clientèle / Customer service representative (t-partiel/part time)

Home / Représentant.e, service à la clientèle / Customer service representative (t-partiel/part time)

Return to List


City : Montreal

Category : Autre

Industry : Utilité

Employer : Énergir

Postes temporaires et permanents à temps partiel
20heures par semaine, 4 jours par semaine

Salaire de 32,03$ de l'heure

La personne titulaire du poste aura à traiter toutes les demandes de la clientèle reçues par téléphone, par lettre, en personne ou par une tierce partie, incluant les plaintes, les appels de service, les informations techniques et toute autre demande générale reliée à l’entreprise.

Exigences :

  • Détenir un diplôme d’études secondaires (D.E.S.) (OBLIGATOIRE);
  • Au moins deux années d’expérience à négocier avec des clients au téléphone en centre d’appels (OBLIGATOIRE);
  • Aptitudes reconnues à la communication;
  • Aptitudes pour la gestion de clients difficiles; facilité à travailler avec le public;
  • Initiative;
  • Aptitudes à la résolution de problèmes;
  • Aptitudes en mathématiques;
  • Maîtrise de l’anglais (niveau avancé) et du français, tant à l’oral qu’à l’écrit (OBLIGATOIRE).
  • La personne doit être disponible pour suivre une formation de 6 semaines à temps plein. La formation débute le 18 juillet 2022.


Note : Les candidates et candidats devront réussir des examens qui mettent à l’épreuve leurs connaissances de l’anglais, du français et des mathématiques.
 

Énergir souscrit à un programme d'accès à l'égalité en emploi.  

 

Position summary:

Temporary and permanent part time positions
20hours per week, 4 days per week

Salary: 32,03$ per hour

The incumbent will process all customer requests received by telephone, letter, in person or by a third party, including complaints, service calls, technical information and any other general inquiries related to the business. 

Requirements:

  • High school diploma (D.E.S) (Mandatory); 
  • At least two years of experience in dealing with customers over the telephone in a call center (Mandatory); 
  • Excellent communication skills; 
  • Ability to manage difficult clients and ease in dealing with the public; 
  • Sense of initiative; 
  • Problem solving skills; 
  • Aptitudes in mathematics; 
  • Proficiency in English (advanced level) and French, both spoken and written (Mandatory).
  • The candidate must be available for a full time training for 6 weeks, starting on July 18, 2022.

Note : Candidates will need to pass exams that test their knowledge of  English, French and mathematics.

Énergir subscribes to an equal access to employment program.

 

Return to List

Subscribe to our newsletter:

Privacy Policy

PRIDE AT WORK CANADA/FIERTÉ AU TRAVAIL CANADA

© Pride at Work Canada 2022