• Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
  • À propos
    • Qui nous sommes
      • Personnel
      • Conseil d’administration
      • Carrières
      • Rapport Annuel
    • Notre réseau
      • Fières Partenaires
      • Partenaires Communautaires
    • S’impliquer
      • Devenir une Fière Partenaire
      • Devenir une Partenaire Communautaire
  • Programmes
    • Apprentissage
      • Apprentissage en ligne
      • Rapports, guides et boîtes à outils
      • Séances de formation
      • Webinaires
    • Consultation
      • Audit d’inclusion
      • Services de conseil
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Partenariat
    • Réseautage
      • Le Programme Ambassadeurs
      • Matrices
  • Événements
    • Calendrier
  • Ressources
    • Podcast
    • Rapports, guides et boîtes à outils
  • Offres d’emplois
  • Actualités
    • Accroître le pouvoir du personnel 2SLGBTQIA+ dans le secteur de l’énergie canadien
    • Nos communautés sont en crise
  • Nous Rejoindre
    • Media
    • Bulletins d’information
Fr
  • Anglais
Passer au contenu
Pride At Work Canada
  • À propos
    • Qui nous sommes
      • Personnel
      • Conseil d’administration
      • Carrières
      • Rapport Annuel
    • Notre réseau
      • Fières Partenaires
      • Partenaires Communautaires
    • S’impliquer
      • Devenir une Fière Partenaire
      • Devenir une Partenaire Communautaire
  • Programmes
    • Apprentissage
      • Apprentissage en ligne
      • Rapports, guides et boîtes à outils
      • Séances de formation
      • Webinaires
    • Consultation
      • Audit d’inclusion
      • Services de conseil
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Partenariat
    • Réseautage
      • Le Programme Ambassadeurs
      • Matrices
  • Événements
    • Calendrier
  • Ressources
    • Podcast
    • Rapports, guides et boîtes à outils
  • Offres d’emplois
  • Actualités
    • Accroître le pouvoir du personnel 2SLGBTQIA+ dans le secteur de l’énergie canadien
    • Nos communautés sont en crise
  • Nous Rejoindre
    • Media
    • Bulletins d’information
  • Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
Pride At Work Canada
Fr
  • Anglais

Documentation Clerk

Home / Documentation Clerk

Retour à la liste


Ville : Vancouver

Catégorie : Other

Industrie : Real estate and rental and leasing

Employeur : BC Housing

DOCUMENTATION CLERK:

($42,899.13 - $48,602.25 - Annually) 

POSITION SUMMARY

Reporting to the assigned supervisor, the Documentation Clerk is responsible for processing documentation such as tenant move-outs, building inspections, Declarations of Income and Assets, pet registration, tenant chargebacks, processing work orders, and accounts payable invoices. He/She/They performs property portfolio and property maintenance support functions, provides direct face-to-face and telephone-based customer service to visitors and clients, maintains various databases and current tenant files, and provides general operational support.

CANDIDATE PROFILE

The successful candidate will have the following:

EDUCATION & EXPERIENCE:

  • Secondary school graduation plus completion of a comprehensive post-secondary course in office or business administration from a recognized educational institution.
  • Sound clerical experience in related office administration, including contact with diverse members of the public.
  • Or an equivalent combination of education, training, and experience suitable to the employer.

 KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES:

  • Sound practical knowledge of the rules, practices, and procedures of office and program administration.
  • Sound practical knowledge of Microsoft Office Suite including Word and Excel.
  • Some knowledge of accounting.
  • Good verbal and written communication skills.
  • Good keyboarding skills with a minimum of 50 wpm keyboard speed.
  • Excellent interpersonal skills, with good conflict resolution skills.
  • Ability to interpret and understand financial documents received from tenants.
  • Ability to demonstrate patience and tolerance and exercise tact, diplomacy, and good judgement when dealing with a variety of clients, including those of diverse cultural, educational, and socio-economic backgrounds and those with difficult behavioural issues.
  • Ability to prioritize, multi-task, and process a large volume of work in a fast-paced environment with a high degree of accuracy while meeting prescribed deadlines.
  • Ability and interest in taking initiative, being flexible, adapting to change and contributing in a team environment.
  • Ability to assess and respond quickly and effectively to an incident and/or crisis.

Retour à la liste

RESTEZ INFORMÉ – Abonnez-vous à notre bulletin pour obtenir les dernières nouvelles – Courriel

Confidentialité

PRIDE AT WORK CANADA/FIERTÉ AU TRAVAIL CANADA

© Pride at Work Canada 2022