• Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
  • À propos
    • Qui nous sommes
      • Personnel
      • Conseil d’administration
      • Carrières
      • Rapport Annuel
    • Notre réseau
      • Fières Partenaires
      • Partenaires Communautaires
    • S’impliquer
      • Devenir une Fière Partenaire
      • Devenir une Partenaire Communautaire
  • Programmes
    • Apprentissage
      • Apprentissage en ligne
      • Rapports, guides et boîtes à outils
      • Séances de formation
      • Webinaires
    • Consultation
      • Audit d’inclusion
      • Services de conseil
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Partenariat
    • Réseautage
      • Le Programme Ambassadeurs
      • Matrices
  • Événements
    • Calendrier
  • Ressources
    • Podcast
    • Rapports, guides et boîtes à outils
  • Offres d’emplois
  • Actualités
    • Accroître le pouvoir du personnel 2SLGBTQIA+ dans le secteur de l’énergie canadien
    • Nos communautés sont en crise
  • Nous Rejoindre
    • Media
Fr
  • Anglais
Passer au contenu
Pride At Work Canada
  • À propos
    • Qui nous sommes
      • Personnel
      • Conseil d’administration
      • Carrières
      • Rapport Annuel
    • Notre réseau
      • Fières Partenaires
      • Partenaires Communautaires
    • S’impliquer
      • Devenir une Fière Partenaire
      • Devenir une Partenaire Communautaire
  • Programmes
    • Apprentissage
      • Apprentissage en ligne
      • Rapports, guides et boîtes à outils
      • Séances de formation
      • Webinaires
    • Consultation
      • Audit d’inclusion
      • Services de conseil
    • Leadership
      • CHANGEMAKERS
      • FLOURISH
      • THRIVE
    • Partenariat
    • Réseautage
      • Le Programme Ambassadeurs
      • Matrices
  • Événements
    • Calendrier
  • Ressources
    • Podcast
    • Rapports, guides et boîtes à outils
  • Offres d’emplois
  • Actualités
    • Accroître le pouvoir du personnel 2SLGBTQIA+ dans le secteur de l’énergie canadien
    • Nos communautés sont en crise
  • Nous Rejoindre
    • Media
  • Partner Resources
  • Members E-Learning
  • Log Out
Pride At Work Canada
Fr
  • Anglais

PepsiCo Beverages Full Time Service Technician B

Home / PepsiCo Beverages Full Time Service Technician B

Retour à la liste


Ville : Orillia

Catégorie : Supply Chain

Industrie : Food and Beverage Industry

Employeur : PepsiCo Canada

Overview

Full Time Service Technician B - Orillia

6 Month Contract

The Company is currently looking for one individual to perform the duties of a temporary Field Service Technician “B” for the summer.  The designated shift for this position is 8:00 AM to 4:30 PM; shifts will be scheduled Monday to Friday based on Company requirements.  As well, The successful applicant must be able to perform “On-Call” duties on a rotating basis every second week and when required for vacation coverage  – Mon-Fri 4:30pm to 10:00pm & Sat-Sun 8:00am to 10:00pm.  When not scheduled in PES, the successful candidate will be scheduled in their home role based on Company requirements.


Responsibilities

  • Daily support when required and determined by branch departmental requirements.
  • Working alone in the trade troubleshooting and performing repair work on soft drink dispensing equipment including vending machines, visi coolers and fountain equipment.
  • Delivering and installing soft drink dispensing equipment
  • Using and maintaining trade tools and specialized testing equipment, ie: Electrical meters and refrigeration diagnostic tools
  • Accurate completion of invoices, settlement sheets and related paperwork, through handheld computers and/or a manual paper process
  • Must adhere to PBC Home Based Technician Policy when in position of the service vehicle.
  • Maintain parts & equipment inventory.

Qualifications

  • Able to work evenings and weekends, on-call, when required (bi-weekly)
  • Flexible start times to meet customer needs if required.
  • A clean Ministry of Transport driver’s abstract and CVOR certificates required, in accordance with the company’s hiring policy.
  • Strong interpersonal/Organizational customer skills
  • High school diploma
  • Able to safely move heavy vending/cooling equipment.
  • Ability to operate a handheld computer using Apple/Windows based software.
  • Strong mechanical and electrical skills are required - Aptitude test will be administered.
  • Successful candidate must achieve weighted average grade of 75% or higher to pass.
  • Test results may be utilized to determine the most successful candidate.

Retour à la liste

RESTEZ INFORMÉ – Abonnez-vous à notre bulletin pour obtenir les dernières nouvelles – Courriel

Confidentialité

PRIDE AT WORK CANADA/FIERTÉ AU TRAVAIL CANADA

© Pride at Work Canada 2022